Excel'de çalışırken verilerin daha düzenli olması için birbiri ile ilgili veri ve tabloların aynı çalışma kitabında olması gerekir.Verilerinizin o an çalıştığınız çalışma kitabı ile bir ilgisi yoksa yeni bir çalışma kitabı oluşturmanız gerekir.Yeni bir çalışma kitabı oluşturmak için o an açık olan çalışma kitaplarını kapatmanız gerekmez.Excel'de aynı anda birden fzala çalışma kitabı ile çalışılabilir.
Yeni bir çalışma kitabı açmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Office düğmesi seçilir.(yeni sçilir.)
- boş ve yeni bölümünden boş çalışma sayfası seçilir ve oluştur butonuna tıklanır.
Excel içinde oluşturulan veri,tablo,grafik, ve analiz raporlarını daha sonra kullanabilmek için kaydetmek gerekir.Kaydetmenin amacı dosyaya bir isim vererek istenilen klasörün içinde saklamaktır.
Bir Excel çalışma kitabı ilk kez kaydedilecekse;
-office düğmesi farklı kaydet seçilir daha sonra belgenin bir kopyasını kaydet bölümünden Excel çalışma kitabı seçilir.
Farklı kaydet penceresinde dosya adı bölümüne dosyaya verilecek isim yazılır.Kayıt yeri bölümünde dosyanın kaydedileceği yer seçilir ve kaydet butonuna tıklanarak dosya kaydedilir.
http://www.google.com.tr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi04fmArfDZAhWLPhQKHaqIBeMQjRx6BAgAEAU&url=http%3A%2F%2Fwww.cevizpaylas.com%2Fexcel-egerhata-formul-kullanimi-resimli.html&psig=AOvVaw0sNciv8oyW59seu4AtatFt&ust=1521272684819030
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder